Publicat de: Nicoleta Negru | 02/05/2010

Discutie pe Facebook


Discutie intre mine si unu pe Facebook…

el: buna;

eu: buna;

el: cf???;

eu: bine;

el: potem sa ne cunoastem daca nu te deranjeaza???;

eu: da. putem :));

el: cum te cheama???;

eu: pai… nu vezi??;

el: nicoleta. ai nume frumos. cati ani ai???;

eu: ms. cred ca scrie si pe profil…de ce pui intrebari pe care le gasesti pe profil?;

el: sincer nu m-am uitat. miai tras atentie. si nu m-am uitat;

eu: pai, uita-te acum repede;

el: nu scrie data de nastere (acum scrie… ca sa nu mai existe confuzii ca nu suport sa fiu intrebata chestii de genul asta);

el: ai prietin;

eu: da;

el: aha. imi pare bine ca te am cunoscut… papa

Eu zic sa va lasati de faze din astea ca nu aveti sanse. Serios. Va chinuiti degeaba.. si va faceti si de ras. Mai bine mergeti intr-un club si agatati acolo. Ati avea mai mult succes. ;) (un sfat prietenesc)

Lasă un răspuns

Categorii

